Fjedre.dk Fjaer.net Fjadrar.se Jouset.com Industriele-veren.nl Molle-industriali.it sodemann-pruziny.sk
Industrial-springs.com Ressorts-sodemann.fr Sodemann-gasfedern.de Sodemann-sprezyny.pl Muelles-industriales.es sodemann-pruziny.cz sodemann-rugok.hu
 
sodemann-springs.us sodemann-springs.us

Právo na reklamácie a na záruky

Ak vy, ako súkromný alebo korporátny zákazník, nakupujete od spoločnosti SODEMANN INDUSTRIFJEDRE A/S, máte bežné zákonné 2-ročné právo na reklamáciu, ak je produkt poškodený. SODEMANN INDUSTRIFJEDRE A/S neponúka ďalšie záruky, lebo ako zákazník spoločnosti SODEMANN INDUSTRIFJEDRE A/S, ste chránený bežným 2-ročným obdobím na reklamáciu. Pre zákazníka môže byť často náročné pochopiť rozdiel medzi bežným 2-ročným obdobím na reklamáciu a zárukou. Nižšie sa snažíme vysvetliť rozdiel medzi bežným 2-ročným obdobím na reklamáciu a zárukou.

Ak v krajine EU nakupujete ako súkromný zákazník, máte minimálne dva roky na to, aby ste podali reklamáciu. Jednotlivé krajiny EU si môžu zvoliť dlhšie obdobie na nárok reklamovať, ale nikdy to nie je menej ako dva roky. To znamená, že ak sa výrobok pokazí z dôvodu, ktorý bol prítomný aj v čase, keď bol výrobok doručený súkromnému zákazníkovi, zákazník, v závislosti od okolností, môže požiadať o vrátenie peňazí alebo o opravu či výmenu výrobku.

Na základe dánskej legislatívy na 2-ročné obdobie na reklamáciu má nárok aj korporátny zákazník. Toto právo na reklamáciu nie je podložené legis-latívou EU, preto korporátny zákazník v inej krajine nemusí mať nárok na rovnakú ochranu. Na rozdiel od nákupov individuálnych zákazníkov, korporátny zákazník musí dokázať, že produkt bol pri doručení chybný.

V prípade spotrebiteľských nákupov (súkromný zákazníci) je počas prvých šiestich mesiacov dôkazné bremeno na opačnej strane. Inými slovami, za nákup individuálneho zákazníka je počas prvých šesť mesiacov zodpovedný predávajúci, je na ňom, aby dokázal, že pri dodaný tovar nebol chybný. Následne, počas ďalších 18 mesiacov, musí dokázať individuálny zákazník, že výrobok bol pri dodaní chybný.

Ak súkromný alebo korporátny zákazník objaví chybu, o ktorej si súkromný alebo korporátny zákazník myslí, že je za ňu zodpovedný predávajúci, súkromný zákazník alebo korporátny zákazník musí doručiť reklamáciu predávajúcemu čo najskôr a v rámci primeranej doby odvtedy, čo súkromný alebo korporátny zákazník zistil chybu.

Prebiehajúca záruka je paralelná s právom na reklamáciu a je to služba, ktorá je širšieho rozsahu ako zákonné právo sťažovať sa. Keď predávajúci ponúka záruku, jasne to prehlási a v rámci tohto prehlásenia stanoví, čo takáto záruka pokrýva. Záruka predávajúceho vychádza zo špecifických vlastností a minimálnej životnosti výrobku za bežného používania. Ako už bolo uvedené vyššie, SODEMANN INDUSTRIFJEDRE A/S neponúka záruky, ale ako súkromný či korporátny zákazník počas 2 rokov máte zvyčajné právo na reklamáciu.
0

Tel: +4586720099

Sme pripravení pomôcť vám cez telefón!

Hovoríme anglicky, švédsky, nemecky a dánsky. 
Pondelok – štvrtok: 08.00 - 16.30
Piatok: 08.00 - 15.30


Prejsť na Kontakty

 

Napíšte nám!
Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte nás, prosím, pomocou tohto formuláru alebo nám pošlite email na sif@fjedre.dk










Budeme sa vám venovať hneď, ako to bude možné!

 

Informácie o cookies

Táto webová stránka používa cookies. 

Pokračovaním v používaní webovej stránky dávate súhlas použiť cookies.

Prečítajte si viac tu...

 
UPS standard
Slovensko

 
Vyexpedované s číslom sledovanie zásielky. Ocakávaný cas dorucenia je 3-5 pracovné dni.
. Firemný
bez DPH)
Privátny
(s DPH)

1kg 14,27€ 20,50€
2kg 15,07€ 21,50€
3kg 15,87€ 22,50€
4kg 16,67€ 23,50€
5kg 17,60€ 24,67€
10kg 19,60€ 27,17€


Poštou Slovensko
Bez čísla pre sledovanie zásielky.
Čas doručenia listu poštou: 4-14 pracovné dni. Dánsky poštový úrad nepovoľuje zasielanie plynových pružín poštou. Listy sa odosielajú každý pracovný deň v týždni o 20.00.
. Firemný
bez DPH)
Privátny
(s DPH)

0,5kg 6,13€ 7,66€
1,0kg 6,13€ 7,66€
 
Kontaktovať sif@fjedre.dk
Hovoríme anglicky, nemecky a dánčina